Poniedziałek, 21.09.2020. Namesday celebrate:

Jesteś tutaj: Strona głównaKontakt

Kontakt

 

SZANOWNY KLIENCIE, w związku z pojawiającymi się pytaniami, dotyczącymi funkcjonowania przesyłek kwiatowych Euroflorist, pragniemy poinformować, że przyjmujemy i realizujemy zamówienia tak, jak miało to miejsce dotychczas. Jednak, aby zapewnić najwyższe bezpieczeństwo zarówno Twoim bliskim, kurierom oraz kwiaciarniom, zachowując przy tym wysoki poziom naszych usług, wprowadziliśmy dodatkowe procedury:

* zapewniamy najwyższe standardy higieny podczas przygotowania bukietów i upominków

* minimalizujemy kontakt z odbiorcą - umożliwiamy pozostawienie kwiatów pod drzwiami

* zaprzestajemy korzystania z pisemnych potwierdzeń doręczenia

* nie doręczamy kwiatów do szpitali

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby w obliczu obecnej sytuacji kwiaty wciąż łączyły ludzi, wywoływały uśmiech na twarzach i dawały nadzieję na lepsze jutro. Serdecznie Cię pozdrawiamy i życzymy dużo zdrowia,

 

 

Problemy z zapłatą za zamówienie?  Złóż ponownie zamówienie i spróbuj opłacić przelewem elektronicznym.

Jeżeli pojawił się problem z płatnością przy składaniu zamówienia, prosimy o przesłanie mailem numeru zamówienia - prześlemy dodatkowy link dopłatności.

Można też złożyć ponownie zamówienie i ponownie spróbować zapłacić.

Jeżeli płatności się nie powedzie prosimy o kontakt na nasz e-mail:

 

kurierkwiaty@gmail.com

Kontakt:

W pierwszej kolejności udzielamy wszelkich informacji mailowo.

Prosimy o podawanie nr zamówienia w treści maila

info@kurierkwiaty.pl

 

telefon kontaktowy

+ 48 792 884 445 - infolinia nieczynna prosimy o kontakt na e-mail.

W dniach Walentynki, Dzień Babci, Dzień Kobiet, Dzień Matki infolinia nieczynna - zachęcamy do kontaktu mailowego. Odpowiedzi są udzielane na bieżąco mailem.

 

czynny:  poniedziałek - piątek 9.00-16.00 - Infolinia z okresie letnim i przedświątecznym może działać z przerwami - prosimy o kontakt mailowy.

 

Zamówienia z dostawą na niedzielę prosimy składać do godziny 12.00 w sobotę.

Zamówienia złożone po tej godzinie bedą realizowane w miarę możliwości kwiaciarni w danej lokalizacji i nie są gwarantowane.

 

Kwiaty za granicą doręczamy od 10.00-18.00 (pn.-pt.) 10.00-14.00 (sob.) niedziela bez dostaw. Dostawa gwarantowana jest następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.

 

 

Kontakt do kwiaciarni:

KurierKwiaty.pl

62-081 Przeźmierowo / k.Poznań

ul. Wysogotowska 49

Polska / Poland

 

Ważna informacja. Nie prowadzimy sprzedaży kwiatów i kompozycji w siedzibie firmy.

Nie wykonujemy zamówień z odbiorem osobistym.

 

Faktury VAT wystawiane są po przesłaniu danych firmowych na adres mail: info@kurierkwiaty.pl najpóżniej 14 dni od złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie uznawane jest jako zamówienie detaliczne bez możliwości późniejszego wystawienia faktury ani jej duplikatu.


 

Strony, z którymi warto zapoznać się przed złożeniem zamówienia:

 

Regulamin zakupów

Warunki i koszty dostawy

Terminy realizacji

Formy płatności

Polityką zastępowania produktu

Reklamacje