SZANOWNY KLIENCIE, w związku z pojawiającymi się pytaniami, dotyczącymi funkcjonowania przesyłek kwiatowych Euroflorist, pragniemy poinformować, że przyjmujemy i realizujemy zamówienia tak, jak miało to miejsce dotychczas. Jednak, aby zapewnić najwyższe bezpieczeństwo zarówno Twoim bliskim, kurierom oraz kwiaciarniom, zachowując przy tym wysoki poziom naszych usług, wprowadziliśmy dodatkowe procedury:
* zapewniamy najwyższe standardy higieny podczas przygotowania bukietów i upominków
* minimalizujemy kontakt z odbiorcą - umożliwiamy pozostawienie kwiatów pod drzwiami
* zaprzestajemy korzystania z pisemnych potwierdzeń doręczenia
* nie doręczamy kwiatów do szpitali
Robimy wszystko co w naszej mocy, aby w obliczu obecnej sytuacji kwiaty wciąż łączyły ludzi, wywoływały uśmiech na twarzach i dawały nadzieję na lepsze jutro. Serdecznie Cię pozdrawiamy i życzymy dużo zdrowia,
Problemy z zapłatą za zamówienie? Złóż ponownie zamówienie i spróbuj opłacić przelewem elektronicznym.
Jeżeli pojawił się problem z płatnością przy składaniu zamówienia, prosimy o przesłanie mailem numeru zamówienia - prześlemy dodatkowy link dopłatności.
Można też złożyć ponownie zamówienie i ponownie spróbować zapłacić.
Jeżeli płatności się nie powedzie prosimy o kontakt na nasz e-mail:
W pierwszej kolejności udzielamy wszelkich informacji mailowo.
Prosimy o podawanie nr zamówienia w treści maila
telefon kontaktowy
+ 48 792 884 445 - infolinia nieczynna prosimy o kontakt na e-mail.
W dniach Walentynki, Dzień Babci, Dzień Kobiet, Dzień Matki infolinia nieczynna - zachęcamy do kontaktu mailowego. Odpowiedzi są udzielane na bieżąco mailem.
czynny: poniedziałek - piątek 9.00-16.00 - Infolinia z okresie letnim i przedświątecznym może działać z przerwami - prosimy o kontakt mailowy.
Zamówienia z dostawą na niedzielę prosimy składać do godziny 12.00 w sobotę.
Zamówienia złożone po tej godzinie bedą realizowane w miarę możliwości kwiaciarni w danej lokalizacji i nie są gwarantowane.
Kwiaty za granicą doręczamy od 10.00-18.00 (pn.-pt.) 10.00-14.00 (sob.) niedziela bez dostaw. Dostawa gwarantowana jest następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.
Zlecenie można opłacić na poniższy nr konta bankowego:
Uwaga! Warunkiem realizacji zamówienia jest przesłanie potwierdzenia przelewu.
W przypadku braku potwierdzenia, zamówienie może nie być realizowane w wyznaczonym terminie.
Wartość zamówienia: ***,** zł (wpisz odpowiednią wartość)
Opis przelewu: Zamówienie nr ******** + odbiorca kwiatów (podaj nr zamówienia lub imie i nazwisko odbiorcy kwiatów)
Numer konta: PL 62 1160 2202 0000 0004 8394 5783
Dla przelewów zagranicznych SWIFT: BIGBPLPW
Nazwa banku: MILLENIUM BANK
Właściciel konta: ROTARION SP. Z O.O. S.K.
Adres właściciela: 00-105 WARSZAWA, TWARDA 18
WAŻNA INFORMACJA:
Płacąc przelem bankowym koniecznie proszę przesłać potwierdzenie przelewu na nasz adres email: kurierkwiaty@gmail.com
Jest to warunek uruchomienia zamówienia i terminowej dostawy. W przeciwnym wypadku zamówienie może nie zostać doręczone.
Właściciel Kwiaciarni KurierKwiaty.pl
ROTARION Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka KomandytowaWażna informacja. Nie prowadzimy sprzedaży kwiatów i kompozycji w siedzibie firmy.
Nie wykonujemy zamówień z odbiorem osobistym.
Faktury VAT wystawiane są po przesłaniu danych firmowych na adres mail: info@kurierkwiaty.pl najpóżniej 14 dni od złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie uznawane jest jako zamówienie detaliczne bez możliwości późniejszego wystawienia faktury ani jej duplikatu.